23 Nisan 2009 Perşembe

Cd. satışları ve fiyat politikası

Bugün sevgilimle yurtdışından gelecek akrabası için D&R'a gittik.Amacımız FazılSay'ın ve Diana Krall'in son albümlerini almaktı..Hadi Diana Krall anladık deluxe cd falan olabilir.Ya da işte yurtdışından direkt geliyor da olabilir.Muhtemelen de öyle zaten..Ama Fazıl Say'ın albümünün yabancı cd.lerle aynı fiyatta satılmasını pek anlayamıyorum..Yerli sanatçı lansmanına dahil edilmemesi bana biraz tuhaf geldi..Diana Krall'in son albümü 34 tl.Fazıl Say'ın albümü 29 tl.Yerli cd.ler ise,6 tl.den başlayıp en fazla 13 tl den oluşuyordu.Çift cd. ya da toplmalardan bahsetmiyorum tabii..

Ben mi çok abarttım bilinmez..Son günlerde çıkışları ve gündem hakkındaki yorumlarıyla dikkat çeken Fazıl Say'a ben de bu açıdan yaklaşmış oldum.Amacım çok pahalıya satıyorlar.Nasıl alalım demek değildi..Sadece madem bu ülkenin sanatçısı neden yabancı cd.kontenjanına dahil ediliyor.Satıcı elemana sorduğumda,çok az basıldığını koleksiyon değeri taşıdığını o yüzden de bu fiyata satıldığını açıkladı.Ne kadar doğrusur bilmem tabii.Beni de ilgilendirmez doğrusu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails