28 Şubat 2011 Pazartesi

Video: Coil -Blood From the Air


Coil'in 1986 tarihli Horse Rotorvator isimli ikinci albümlerinden Blood From the Air...

Nasıl anlatsam bilemiyorum; şöyle başlayabilirim aslında. Zaman zaman bana da olan bir gerçeğin farkına varmış oldum. Yalnız kalmaktan ve yalnız olmaktan mutlu bir insanım. Televizyon karşısına isteyerek ya da istemeyerek oturduğum vakit; kafama takılı konuları, sorunları, problemleri, düşünceleri, karşılıklı diyaloğu ve en önemlisi benliğimi kaybettiğimi hissettim.

Küçük veya büyük nüfusa sahip ailelerin, eşlerin, çocukların, yaşlıların 20.yüzyıla damgasını vurmuş bu elektronik cihazdan neden kopamadıklarını anladım. Çünkü bu cihaz, bağımlılık yapıyor; kişinin sorunlarından kaçmasını sağlayıp, problemlerini unutturuyor. Veya; bitmiş gitmiş bir ilişkiyi ayakta tutmayı sağlıyordu çünkü. Fazla uzatmayacağım...

Neden mi; çünkü, konuşmak istemiyoruz, sorunlardan kaçıyoruz ve unutmak istiyoruz. Problemlerimizin ana kaynağını da; facebook'ta sözde arkadaşlarımızın sayfalarını gözetleyerek, kıskanarak, televizyonda saçma dizilere imrenerek; bizlere bunu izleyeceksin, bunu satın alacaksın diyen bir ekrana takılı kaldığımız sürece de ruhumuzu özgür bırakamayacağız sanırım...

Coil, bence hayatları sorunsuz gidiyormuş gibi yapanlara zorla dinletilmesi gereken bir grup. Bazı şeyleri hatırlatan ve sorgulamamızı gerektiren, son derece karanlık ve düşündürücü gruptan iki farklı konser performansı... Saçmaladıysam affola... İyi dinlemeler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails