24 Nisan 2010 Cumartesi

SUNN O))) - Agharta(monoliths and dimensions)

    17:34  dakikalık parçayı sağolsunlar;sevgili dostlarım youtube üzerinden paylaşmışlar..Ben de audio cd üzerinden dinliyordum albümü ve paylaşmak istedim..Kesinlikle satın alınması gereken,koleksiyon değeri taşıyan,doom,drone müzikte çığır açan bu albümü herkese tavsiye edebilirim.Albüm dört parçadan oluşuyor ve toplam 53:38 gibi bir süreye sahip.Parça uzunlukları kesinlikle dinleyiciyi sıkmayacak şekilde ayarlanmış adeta..Diğer çalışmalarına göre farklı bir albüm olduğunu da söyleme gereğini hissediyorum.. SUNN O))) grubunun en çok dinlediğim albümlerinden biri oldu benim için..Kesinlikle cd olarak satın alınabilecek ve saklanacak bir albüm..Mutlaka dinlemeye çalışın..Parçanın sonlarına doğru  La Monte Young çalışmalarına benzer bir şekilde ilerliyor..17 dakikalık parçanın youtube üzerinden 10 dakikalık bölümünü bulabildim :( 

</object>

Ve albümden ikinci parça Big Church 

</object>

Ayrıca undomondo sitesinde de bu albümden Big Church parçasını bulabilirsiniz..

İyi dinlemeler..

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails