13 Nisan 2010 Salı

Eraldo Bernocchi and Blackfilm

   Bugün muazzam bir albüm karşıma çıktı adeta..Cahilliğimi belli etmek istiyorum;Blackfilm'i biliyordum ama Eraldo Bernocchi'i ne yazık ki bugüne kadar tanımıyordum..Çok fazla şey kaçırdığımı sonradan anladım...Ümidimi yitirmemiştim..Bu önemli İtalyan müzisyeni daha fazla yakından tanımak istiyordum;aslında tanıyormuşum Black Engine isimli avant-garde jazz grubundan hem de..

   Black Engine oldukça severim.Bu müziğin Black Engine ile alakası yok ama..Dub,dub-step,electronic türlere dahil edebileceğimiz bir albüm..Albümden ilk parçayı sizlerle paylaşmayı çok istiyorum...
Parçanın adı: Where We Stand..Gerçekten inanılmaz güzellikte..Ben bugün defalarca dinledim.Dub step ile etiketlemek de az kalır bence..Klasik söylemlerimden biri olan; hipnotik etkiye sahip,düşündürücü,insanı gaza getiren,sevişme isteği uyandıran,yaşadığımız bazı olayların farkına varmamızı sağlayan mükemmel bir parça bizlerle..

   Gerçekten dinlerken insanı etkilememesi imkansız..Gerçek müzik dinleyicileri bunun hemen farkına varacaklardır.Biraz yazma özürlü olduğum için ancak bu kadar basit bir dille anlatmaya çalıştım :) Umarım dinlersiniz ve de beğenirsiniz..Aman beğenenler için de;ses ayarına dikkat edin tamam mı?Çünkü ben bugün oldukça sesi yükselterek dinledim bu parçayı ve albümü ;) Tekrar herkese iyi dinlemeler..

Where We Stand by Eraldo Bernocchi And Blackfilm  
Download now or listen on posterous
01-ERA~1.MP3 (7309 KB)

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails