13 Kasım 2009 Cuma

PENTIMENTI-QUIET NOW




Myspace sayfasında Experimental,jazz,ambinet diye tabir edilmiş..Ben buna drone,ambient,experimental,az da olsa jazz türlerini eklemek istiyorum..

Pentimenti çok az bilinen bir grup ya da müzisyen..Bazı parçaların belirli bölümü gürültülü,bazense;dinlendirici etkiye sahip bir hale bürünebiliyor..Bahsedeceğim albüm tam beş parçadan ve 40 dakikadan oluşuyor..5 parça ve 40 dakika olmasına karşın kendini dinlettirmesini bilen,yeraltı kültürüne ait;ama kaliteli bir çalışma bizleri bekliyor..Zaman zaman drone etkisi yoğun bir şekilde hissediliyor.Bazen diğer deneysel etkenler göze çarpıyor..Tek kişi tarafından yapılan bu müzikten;en azından benim açımdan etkilenmemek imkansız.Siz ne düşünürüsünüz bilemem haliyle..O yüzden aşağıya albümden tam dört parçayı ekledim..Dinleyip,karar vermeniz için..Umarım biraz da olsa işe yarar ve bu az bilinen grubun müziğini beğenirsiniz..Değişen ve gelişen müzik akımının sessiz temsizlcilerinden biri olan Pentimenti ile sizleri baş başa bırakıyorum..Drone,ambient,jazz,experimental vs.severlere daha önce dinlemedilerse tavsiyedir..Herkese müzik dolu günler ve geceler..



http://www.myspace.com/pentimenti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails