27 Kasım 2009 Cuma

Methadrone-Better Living (Sarhoş saçmalıkları1)



Methadrone iki kişiden oluşan bass gitar ağırlıklı doom,drone,ambinet,dark-ambient havasında gezinen bir topluluk..Ben uzun zamandır severek dinliyorum.Politik görüş olarak sanırım cumhuriyetçi taraftalar..Neden diye soracak olursanız;son Amerika başkanlık seçimlerinde Barack Obama yerine cumhuriyetçi Jojn McCain'i myspace sayfasında top friends olarak gösteriyorlardı.Tabii benim için adamların bu kadar da,siyasi görüşleri bir tarafımda değil.Bugüne kadar öyleydi de ne oldu ki?Biraz apolitik takılmak istiyorum şu son zamanlarda.Her şey zaten canımı sıkar oldu..

Neyse konumuzdan sapmayalım..Aslında dinlemesi ağır,drone,doom müzik icra eden bir grup Methadrone..Yalnız,bu son albümlerinde ciddi bir yumuşama seziyorum ve bunu belirtmek istiyorum..Eski kayıtlarına göz atarsanız,bu farkı anlayacaksnızıdır zaten..

Müzikerinde yumuşamalarına rağmen,bizlerin ruhlarına verdiği karanlık enerji devam ediyor..Gelenek bozulmamış bence..Methadrone bizi karanlık sulara itiveriyor,derin düşüncelere sokuyor..Garip hayaller görmemize neden oluyor..Eski albümlerindeki kalıcı bunalım,bu albümlerinde daha serinkanlı ve olgun bir acıya dönüşmüş..Hatta acı konusunda ustalaşmış bir kişinin elinden çıkan bir müziğe benziyor..Çektiği acılardan ve hüzünden ders çıkarmasını bilen,olgun insanların;geleceğe az da olsa umutla baktığı bir albüm bu bahsetmiş olduğum Better Living (Through Chemist isimli çalışma..


Ben aradan çekilsem hiç fena olmayacak galiba..Size iyi dinlemeler..

Methadrone-Spiritual Synthesis (part 1) by urufixx

Methadrone-Spiritual Synthesis (Part 2) by urufixx

http://www.myspace.com/methadrone

NOT:Albümden,aynı ismi taşıyan ve iki part halinde olan parçaları yükledim.Albüm genel olarak oldukça iyi..Sadece ben bu parçaları yüklemek istedim..Mutlaka albümü edinin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails