6 Haziran 2009 Cumartesi

İzzet Öz




Sempatik tavırları,güzel ses tonu,müzik birikimi,sürekli gülümseyen yüzüyle kaç kuşak onunla Deep Purple'ları öğrendi ve öğrenmeye devam ediyor..

Ben açıkça söylemek gerekirse İzzet Öz'ü çok seviyorum..Bu arada güzel müizk dinlemek,eski ve yeni kaliteli gruplar öğrenmek istiyorsanız.Tam bir saat boyunca İzzet Öz her pazar saat 18:00'da TRT RADYO-3 frekansında bizlerle..Elimden geldiğince dinlemeye çalıştığım bu programda İzzet üstadın güzel seçkilerini dinliyor,müzik bilgimize yeni bir şey katıyoruz..Güzel ve kaliteli müzik arayanlar için vaktin nasıl geçtiğini anlayamayacağınız eşsiz bir radyo müzik programı mutlaka göz atın derim..

İlginçtir;an itibaryıla trt'nin internet sitesine girdim..Programın günü Cumartesi olarak belirtilmiş..Ben pazar diye biliyor ve de dinliyordum ama..Neyse olmadı yarın bir bakarım belki belki de cumartesi gününe alınmıştır..Yarın öğrenip buradan yazarım zaten..

http://www.trt.net.tr/Radyo/RDDetay.aspx?kimlikid=585&tur=Radyo&Kanal=RADYO3


Bu arada aşağıya İzzet Öz'ün de bulunduğu Cnn Türk'te yayınlanan Frekans isimli müzik programında yer alan esprili,kısa bir videoyu sizlerle paylaşmak istedim.İnce espriler ve üstadın lafı döndürmesi o muazzam ses tonu benim için yeterli..Defalarca izledim ama hiç sıkılmadım.Daha önce izlemeyenler bir göz atsın..Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails