14 Mayıs 2009 Perşembe

Marine Stern 12 mayıs İstanbul Babylon konseri..

Konser öncesi şarapevine gidip bir kaç kadeh şarap içtikten sonra,doğru Babylon'na doğru yol aldım..Bilet fiyatları gayet uygundu..20 tl. ödeyip biletimi aldıktan sonra başka bir mekanda zıkkımlanmaya devam ettim..Daha sonra 22:30 gibi mekandan içeri girdim..Konser ise 15 dakika sonra yani 22:45 de başladı..Bir bira almak istedim..Efes Pilsen'in 33.cl.lik şişe biralarından bir tane aldım.Başka yoktu zaten.Tam 9 tl. ödedim buna da..Konsere girmeden de desteğimi yapıp bir tane de Marnie Stern ın orjinal cd.sini aldım..Bunun fiyatı ise sadece 20 tl. idi..Yani mekanda iki bira içeceğinize bir tane orjinal cd alabiliyordunuz..Ama pek de önünde duran cd almak isteyen insan çok görmedim..Daha çok 1.5 liralık biraya 9 lira veren ve vermek isteyen,bir de t-shirt deneyenler ve alanlar gördüm çoğunlukla..

Neyse konser öncesi kısa bir süre sounddheck aldılar..Grup elemanları gayet rahat, ağızlarında sigaralar eşliğinde,içkilerini yudumlarken yaptılar bu işi de..Hoşuma gittiğini söyleyebilirim...Babylon'un akustiği oldukça güzel.Ses çok net bir şekilde geliyor.O açıdan beğendim..Bira fiyatı ise biraz pahalı idi..Ben grubu 45 dakika izleyebildim.Aniden çıkan özel bir işimden dolayı kısa kesmek zorunda kaldım..Zaten grup biraz isteksizdi..25.dakikadan sonra teşekkürler İStanbul deyip.Aniden sahneden tabiri caizse çekip gittiler..Bir kaç dakika sonra tekrar dönüp konsere devam ettiler..Bir kaç parça çaldıktan sonra tekrar teşekkürler İStanbul! deyip gene gittiler..Sonra da benim işim çıktı ve gitmek zorunda kaldım..Zaten duyduğum kadarıyla oldukça kısa sürmüş konser..Seneye ya da başka bir zaman gelir mi?Bilemeyeceğim??Yaptıkları ve bir an evvel gitmek istemeleri çok hoş bir davranış değildi...Neyse bir nedenleri elbet vardır..Ama grubu sevdiğim ve müzikten oldukça zevk aldığım için aldırış etmedim...Gene de güzeldi...Bu bile yetti bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails