7 Mayıs 2009 Perşembe

Corrupted








Saçma sapan yazılarıma kaldığım yerden devam ediyorum.Pek okuyan olduğunu sanmıyorum ama gene de kendimi eğlendirmeye devam ediyorum..Yine lafı fazla uzatmadan bahsedeceğim gruba geçelim..

Oldukça karanlık,çok ağır tempoda ilerleyen,insanı gerçekten etkileyen,dinlemek için yürek ve vakit,sabır isteyen asap bozucu..Ama alıştıktan sonra bırakamayacağınız,hastası olacağınız ruh hastası grup ''CORRUPTED'' dan bahsediyorum.Evet ilk defa duyanlar olabilir...Tekrar söylemek istiyorum,doom,sludge vs. türlerle aranız sıkı fıkıysa bu grup sizi rahatsız etmez..Ama hakikaten tarzın dinleyecilerine bile;şöyle içten bir OOHHHHHAAAAA dedirtebilir...Hasarlı ruhlara yönelik müzik yapan grubumuz Japonya çıkışlı..Bu japonlar hakikaten bazı konularda ruh hastalığı konumunu bir üst seviyeye taşıyabiliyorlar..Eskiden sözde korku,psikolojik gerilim vs. izlediğimizi sanırdık.Bu adamların filmlerinden sonra o filmler japon korku filmlerinin yanında yavan kaldı neredeyse..Gerçekten sorunlu adamlar ama bunu işin sanat kısmına dökünce,kusursuz derecede orjinal işler çıkarıp,mükemmel bir şekilde işleyebiliyorlar..Bana kalacak olursa durum böyle..

Ruh hastası derken iltifat etmeye çalıştım..Türkçe bilen bir Japon arkadaş çıkarsa eğer kızmasın tamam mı??

Sludge ve doom metalle ilgili grup araştırmalrımıza devam edeceğiz kaldığımız yerden..Şimdi kısaca grubu tanımaya çalışalım..Aşağıya konser videolarını vs. koyacağım..Mutlaka dinleyin ve izleyin..Bir şans verirseniz çok seveceğinizden eminim..
http://www.myspace.com/intoadarkness
http://www.dxmxtx.com/corrupted/

Grubun oldukça fazla E.P.,L.P.ve split çalışmaları bulunmakta..İlk kez dinlediğinizde(bende aynı şeyi söylemiştim..)Çüşşş!?? Bu ne be??Olacaktır???Oldukça yavaş bazen dakikalarca süren aynı sakin,yavaş bunalım ötesi bir müzikken,tam siz aman sıkıldım diyecek olurken öküz gibi bir vokalle aniden bir sertleşiyor müzik..Resmen sikiyor ortalığı tozu dumana katıyor,yıkıyor..
Ruhunun içlerinde sorunları olan,nefret duygusu yüksek kalteli,çok yavaş,sizi önce düşüren yerin dibine geçiren sonra dimdik durup etrafta bir şeyleri kırmanızı sağlayacak psikopat bir gruptan bahsettim..Dünyada yeraltı müzik piyasasında şu an çoktan kült mertebesine ulaşmış başarılı bir gruptan bahsettiğimizin de altını çizerim..Saygılar efendim..Ruhunuzu CORRUPTED ile dinlendirmeyi deneyin...Aman fazla bulaşmayın müptelası olursunuz..


Vasana, Part 1 - Corrupted

CORRUPTED - El Mundo Frio [live LUFF 08] part 1



CORRUPTED - El Mundo Frio [live LUFF 08] part 2



Wikipedia dan daha fazla bilgi almak isteyenler için:
http://en.wikipedia.org/wiki/Corrupted_(band)

Deneme amaçlı CORRUPTED'ın VASANA e.p. sini edinmek isteyenler içinse divshare üzerinden yüklemiş olduğum dosyaya ise:

http://www.divshare.com/download/7307601-926

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails