9 Mayıs 2009 Cumartesi

AARON SPECTRE-LOST TRACKS





Açıkça söylemek gerekirse,bu tarz müziği çok da iyi bilmediğim bir gerçek..Lastfm de Aaron Spectre için breakcore,raggacore gibi etiketler kullanılmış..Şans eseri edindiğim bu albümü o kadar çok sevdimki anlatamam..Beni o kadar rahatlatıyor,o kadar huzura kavuşturyor bunu nasıl anlatsam bilemiyorum..Bence sizin de bir dinlemeniz gerek..Kafa şişirmeyen deneysel tatta olan leziz bir albüm olmuş gerçekten..Bende yavaş yavaş her tür müziği dinlemeye başladım galiba..Türler ve tarzlar gittikçe değişmeye başlıyor.Bu iyi bir şey mi?kötü bir şey mi bunu bilemem..Beni eskiden tanıyan metalci arkadaşlarım görseler Utku'yu da kaybettik derlerdi sanırım.Ben öyle düşünmüyorum ve müzikte kategorizasyona kendim için bir son vererek.Kaliteli,içten ruhu olan her müziği dinlemeye devam ediyorum ve edeceğimde..

Bu güzel albümden toplam beş parçayı lastfm üzerinden tam parça olarak bedava dinleyebilirsiniz..Merak edenler için link:

http://www.lastfm.com.tr/music/Aaron+Spectre/Lost+Tracks

Albümün açılış parçası olan Dulcimer isimli şarkının youtube da bulduğum bir videosu..En azından bir fikriniz olur..Oldukça sakinleştirici bu şarkıyla sizleri başbaşa bırakıyorum..
Aaron Spectre - Dulcimer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails