8 Mayıs 2009 Cuma

12 Mayıs Marnie Stern Babylon





New York'lu Marnie Stern 12 mayıs'da İstanbul Babylon da bir konser verecek..Tarz olarak math-rock ve noise rock kategorisine sokabileceğimiz bir müzik icra ediyor.. Kendisi gibi güzel müziğiyle bizlere eşsiz bir gece yaşatacağından eminim..Ben orada olacağım..Yeni türlere ve tarzlara meraklıysanız,değişik müziklerden hoşlanıyor,farklı bir İstanbul ilkbahar gecesi geçirmek istiyorsanız bence sizde orada olmaya bakın..Bilet fiyatları ise:ayakta 20,öğrenci 15 gibi oldukça ucuz bir fiyata satılıyor.Mazaret kabul edilmiyor yani..

Klasik rock müzikten uzak,yenilikçi bir müzik tarzına sahip Marnie Stern..Ben noise rock ve math rock olarak adlandırdım.Siz de araştırır ya da dinlersiniz.. Aşağıya her zaman olduğu gibi youtube dan bir kaç videosunu ekliyorum..Konser öncesinde Marnie Stern le ilgili daha kapsamlı bir yazı yazmayı düşünüyorum..Konser sonrası da her zaman olduğu gibi eleştirilerimi yapacağım tabii ki..Şimdilik iyi eğlenceler..

Konser için daha fazla bilgi için:

http://www.babylon-ist.com/ProgramDetay.aspx?ID=2135

Marnie Stern "Ruler"


Marnie Stern "Transformer"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails