28 Temmuz 2008 Pazartesi

İğrenç bir insanım..

Hayatım boyunca görmek için elimden geleni yapabileceğim bir adam,bir grup için artık heyecandanmıdır bilemiyorum..Neredeyse bir haftadır uyku düzenim bile mahvolmuştu..Geceleri uyku gözüme girmiyor..Heyecandan erkenden kalkıyor,uyuyamıyordum..En sonunda konser geldi çattı..Her zamanki gibi zamanında gidemedim konsere..Lanet siktiğimin içkisi yüzünden The Sword ve DOWN gruplarını kaçırdım..Belki de istemiyordum..Aslında bilemiyorum..Metallica'yı izlemeden çıktım gittim sonra..Bunun nedeni ne idi?Neyse geçmişte kaldı..Boşu boşuna 85 milyonluk bilet ve harcamalar yapıldı..Uykularım mahvoldu..Ne gerk vardı tüm bunlara???Neden normal insanlar gibi vaktinde,zamanında gidemedim konsere??Çünkü lanet olası alkol yüzünden..Başka bir şey değil....Sadece LANET OLSUN!!!!
KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails