12 Temmuz 2008 Cumartesi

MÖTLEY CRÜE-SAINTS OF LOS ANGELES






En son albümleri olan NEW TATTOO'i yayınladıklarından itibaren 8 sene geçmişti..Davulcu haricinde (RANDY CASTILOO 1950-2002) bütün elemanlar orjinal kadrodandı..Oldukça kaliteli bir albümdü New Tattoo,günümüz sound na uygun,piyasaya çokta kaymadan sıkı bir hard rock çalışması olmuştu..O zamandan beri bekliyorduk bu albümü..TOMMY LEE 'de geri dönmüş gruba..Bu albüm içinde aynı şeyleri söyleyebiliriz sanırım..Tamamen günümüze uygun,modern,sert,zaman zaman gayet neşeli,bazen düşünceli bir MÖTLEY CRÜE karşımızda..Hep ön planda olan ve sanki grup onlarınmış gibi takılan elemanlr haricinde,aslında asıl yetenek gösterisini gerçekleştiren gizli,arka plandaki MICK MARS bu albümde de kendini ciddi bir şekilde belli ediyor..Sound olarak çok iyi bir albüm olmuş..Gitarlar oldukça doyurucu..Grubun müziğinde ciddi bir olgunluğa eriştiğini düşünüyorum...MÖTLEY CRÜE' i sadece 80'lerde ki klasiklerini bilen,dinleyenler sevmeyebilir bu çalışmayı..Ben ilk dinleyişimde biraz şaşırdım acaba kötü mü,yoksa gayet iyi bir albüm mü diye sordum kendime..Her albümde grupta olduğu gibi iyice hazmedince muazzam bir çalışma olduğuna karar verdim..Aşağıya 3-4 parça koyacağım .Dinleyin umarım beğenirsiniz...
Tekrar söylüyorum ilk başta biraz şaşırabilir,beğenmeyebilirsiniz...Bir kaç kez daha dinleyince vay be olacaksınız..Emin olun MÖTLEY ile kalın...

http://www.myspace.com/motleycrue

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails