10 Ocak 2008 Perşembe

Çok kısaca PRONG

Prong i yıllar önce şans eseri bir barda dinlediğim zaman tamam dedim bu tam benim istediğim müzik ..Uzun uğraşlar sonucu bir iki albümünü bulmuştum..Dinledikçe daha çok beğendiğimi farkettim..Konumuza dönecek olursak;Prong 80 li yılların sonunda kurulan eski crossover-thrash-punk-hard core grubu.Ama Beg to differ albümleriyle daha değişik bir tarza kayarak,geliştirerek bir çok kişinin hoşuna giden bir müzik yapmaya başlamışlar.Tabii sony bmg nin de bunda etkisi vardır.
Özellikle BEG TO DIFFER 1990
PROVE YOU WRONG 1991
CLEANSING 1994
RUDE AWAKENING 1996
SCORPIO RISING 2003
POWER OF THE DAMAGER 2007
Zaten başka ne kaldı ki diyeceksiniz şimdi.İlk albümleri hariç zaten grup bomba.Rude Awakening biraz industrial bir çalışma sadece o kadarını söyleyeyim..Son albümü deneyebilirisiniz..Müthiş hızlı,sert,dur durak bilmeyen çok gaz bir albüm..2007 nin bence en iyi albümlerinden diyebilirim..Power of the damager mutlaka edinin.Muazzam bir modern ama eski ruha ihanet etmeyen alternatif metal çalışması sizleri bekliyor..Baştan sona hiç sıkmayan güzellikte bir çalışma..



Aslında elinizden geldiğince bütün albümlerini edinmeye çalışın derim ben..
http://www.prongmusic.com/
http://www.myspace.com/prong
Bir kaç videosunu aşağıya koyuyorum dinleyin.Beğenrceğinizden eminim...
PRONG- UNCONDITIONAL


Zaman zaman salak insanların endüstriyel müzik yapıyorlar demelerine bakmayın gayet sağlam sert bir grup PRONG.Sadece rude awakening albümü biraz o tarzda sayılır.O albüm de bence gayet güzeldir..Kadrosunda gayet başarılı müzisyenleri barındırmış bu yılmayan metal savaşçısı Tommy Victor un grubu Prong u mutlaka ama mutlaka dinleyin..

Prong - Snap your fingers, snap your neck

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails