22 Ocak 2008 Salı

HARD SPIRIT -Walk to wild



Bu yeni tanımış olduğum şirin İspanyol grupla ilgili bazı fikirlerimi paylaşmak istiyorum;Wall To Wild sanırım ilk albümleri ya da en azından ben ilk defa dinliyorum.İspanya'dan çıkan bu grup hiç bir şekildeİspanyol olduklarını belli etmiyor, onları dinlerken asla tahmin etmezsiniz.Ben myspace lerine bakınca anladım ..Genel de kendilerinin de belirttiği gibi 80 ler hard glam rock müziğinden ve günümüz alternatif modern hard rcok gruplarından ilham almışlar.Bu da bariz bir şekilde belli oluyor..Albümde gayet güzel parçalar var..Ruhlu müziğe inanıyorsanız,gerçekten bu şarkıları çalmak ve söylemek isteyen bu İspanyol gençlere siz de bir şans verin,en azından az da olsa dinlemeye çalışın..
Gençlerden oluşan sıkı sound lu hard'n glam modern rock sizleri bekliyor..
Myspace adresleri ise:
http://www.myspace.com/hardspirit


Photobucket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails