24 Ağustos 2010 Salı

Subheim - Streets




Electronic, IDM, düşük tempo olarak etiketleyebileceğimiz Subheim; aslında birden çok fazla türde müzik dinleyicisinin hoşuna gidebilecek bir çalışma.

Yer yer The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble tarzı; doom, jazz ve deneysel bir tür yakaladım. Derin ve kaygıları olan ruhlara hitap eden, bazı gerçekleri kabullenmiş ve farkında olan, hisleri ve duygularıyla yaşayıp yine de kaybeden insanlar için yapılmış bir müzik adeta. Burada kaybetmekten kastım; maddi ya da başarı olarak kaybetmek değil. Kişisel olarak hayatın bir çok karesinde mutsuz kalabilen ve bundan gizliden gizliye mutlu olabilen metropol şehir insanından bahsetmek istedim. Çünkü onlar her ne olursa olsun mutsuzdurlar... Onları hiç bir şey mutlu edemez. Mutsuz olmak için sebep ararlar ve mutlaka bulurlar.



Mutsuzluğun da güzel bir anlam ifade edebileceği çalışma burada. Dinleyin, dinletin. Alkollü kafa ben saçmaladım gene :))))

Parça gerçekten hoş. Ben de ilk kez bugün dinledim ve hemen diğer albümlerini edinmeye bakıyorum. Umarım sizler de beğenirsiniz.


Subheim "Streets" by ad noiseam

http://www.adnoiseam.net/news/free-track-from-subheims-coming-album..html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails