4 Şubat 2008 Pazartesi

Youtube hesabım kapataıldı...

Önceleri haftada bir videomu silmeye başladılar.Baktım yavaş yavaş kanal elden gidiyor.Geçen gün bir gireyim dedim,bir de ne göreyim şifremi kabul etmiyor.Kanalıma dışarıdan url sini yazarak gireyim dedim bu seferde..Yok gene olmadı, bu hesap askıya alınmıştır yazıyordu..Neyse dün akşam üstü tekrar kullanıma açtılar.Sonra tekrar kapattılar.Hiç bir şey anlamadım doğrusu.Yasadışı hiç bir şey yapmadığım ve bağlantım olmadığı gibi sebebini de çok merak ediyorum..Belki bir gün sizin de başınıza gelebilir dikkat edin o yüzden..Alt tarafı bazı sevdiğim grupların videolarını eklemiştim..Sadece suçum bu ise evet suçluyum..Ama herkes yapıyor neden beni buldular anlayamadım..Ben de şimdi yeni bir hesap oturumu açtım ama,nedense canım hiç youtube dan video izlemek istemiyor doğrusu.Eski dostum yahoo music launch a takılacağım bundan sonra..Sinirim bozuldu.Sen kanala o kadar emek ver ondan sonra pat diye kapatsınlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails