24 Şubat 2008 Pazar

Yaz ayları,konserler ve festivaller....

Büyük bir hata yapılıyor ama kimse bunun farkında değil sanırım...Geçen sene bir sürü grup geldi,ya da festival organizasyonu gerçekleşti.Sadece ve sadece JOE SATRIANI konserine gittim hatırladığım kadarıyla,hiç de pişman olmadım...
Bu sene için de çeşitli dedikodular hatta biletler satışa bile çıktı.METALLICA-DEF LEPPARD-WHITESNAKE-WHITELION-JUDAS PRIEST-TESTAMENT-LENNY KRAVITZ-BON JOVI vs...
Daha da artacaktır tahminimce..Ama hepsine birden kimler gidebilecek onu çok merak ediyorum.Ve de organizatörlere sormak istiyorum.Hangi kitleyi konsere bekliyorsunuz ve bu kadar insan bu kadar parayı nasıl bulsun???
Ben JUDAS PRIEST e kesin gideceğim.Diğer grupları ne yaparım bilemem.Şimdilik benim için Judas Priest konseridir...Her şeyi zaman gösterecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails