17 Şubat 2008 Pazar

NASTY-Aggression






Albümü daha dün dinledim.Bir kaç kez dinledikten sonra buraya da yazıp,belki bilgi,fikir edinmek isteyen birileri olur dedim..
Grubumuz gene Avrupa üzerinden Belçika dan bu sefer..Eşşek gibi death metal riff lerinin üstüne hard-core aksak ritmler,öküz hard core- death brutal vokali de ekleyince.Müthiş bir iş çıkmış ortaya..Bu tip gruplar da pek kötü parça bulamazsınız..Albümün hemen hemen tamamı birbirine yakın ve de aynı güzellikte,kıvamda gider.Bir çırpıda da tüketiverirsiniz..Hadi ya bitti mi olurusunuz....Devamı yok mu derken albümü 2.3. kez dönmeye falan başlar..Hard-core severlerin kaçırmayacağı bir albüm,metal-core etkilerini hissettirmeden eski usüle uygun,son derece hisleriyle müzik yapan bu old scholl death metal etkileşimli-hard core grubunu hiç kaçırmayın...
16 Şubat tarihiyle de 2008 albümleri çıkmış grubun.Onu da edinmeye çalışacağız tabii ki..Ben şimdilik 2006 albümlerini dinledim ve dinliyorum da...Hoşçakalın...

OFFICAL MYSPACE sayfaları:
http://www.myspace.com/getnasty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails