16 Aralık 2007 Pazar

Müziğin hayvanlara yaptığı etki...



Evet bir köpeğim var..Bu olay olalı aslında biraz zaman geçti..Ajandama not almıştım o yüzden sorun yoktu bu gece aklıma geldi kısaca anlatayım dedim..
Geçtiğimiz aylardan birinde olmuş olabilir..Ucuza kaset almıştım.Malum artık devir mp3 çağı kaset alan enayilerden biri olarak;Pink Floyd un ummagumma vol.2 adlı kasetini aldım.Dinlemeye başladım gece saat dördü gösteriyordu A tarafının sonlarına doğru gelirken zaten acayip olan müzik daha da acayip bir hale bürünmüştü..Başka oda da olan köpeğim birden durdurulmayacak şekilde yerinde havlamaya başladı,daha sonra bulunduğum odaya geldi.Dolaştı durdu odanın içinde seslerin nereden geldiğini çözmeye çalışıyordu..Ben önce dışarıdan bir ses duyup ona tepki gösterdiğini zannettimm...Kaseti durdurdum oda susmuştu,sokağı dinledim.Çıt sesi dahi çıkmıyordu..Kaseti tekrar başlattım..Parçayı başına aldım aldım bu sefer ve gene aynı şey oldu köpeğim delirmek üzereydi..Sadece bu kadar paylaşmak istedim sadece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails