8 Aralık 2007 Cumartesi

Blues festivaline doğru yol alırken....

Evet,o gün geldi işte aslında dün de program vardı ama;ben bugün gitmek istedim..Öğlen vaktiyle kalktım şekersiz koyu kahve içiyorum.Biraz müzik dinliyorum.Nedense dün gece kötü bir gece geçirmiş olmama rağmen kendimi çok da kötü hissediyor değilim.Biraz içimdekileri attım herhalde..Bazen insanlarla tartışmak sözlü ya da yazılı bile yetiyor sanırım...
Akşam 19.30 saati gibi festival'in cumartesi günkü İstanbul ayağı başlayacak..Daha sonra da Blues cu amcalar tekirdağ'a doğru yola koyulacaklar galiba..Son bir kaç konserleri kaldı.Uzun süren bir maratondan sonra yakında Türkiye konserleri bitmiş olacak...
Neyse gece ya da sabah eve geldiğim zaman bu sefer de festival izlenimlerimi anlatırım biraz..Neler iyiydi?neler kötüydü gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails