14 Eylül 2007 Cuma

HOMO IRATUS



Yunanistan'lı bir death metal grubu Homo Iratus 'tan bahsetmek istiyorum biraz..Epey sert gitarlar,groove-hardcore andıran müzikal bir yapı.Sınırları zorlayan,ayrıca benim death metal gruplarında aradığım tarz da brutal vokal..Human Consumes Human(2001) albümleri bu dediğim tarzda bir albüm brutal death metal sevenlerin bir bakmasında yarar var..Hatta grup Gorefeset ve Manowar ın çıktığı rock the nations 3 de sahne alacaktı.Yalnız nasıl bir sorun çıktı bilemiyorum.Konseri iptal etmişlerdi.bundan dört sene önce şans eseri internette karşıma çıkan bu hayvan death metal grubunu izleyememiştim...Eğer daha önce dinlemediyseniz death metal seviyorsanız bir bakın,bir de bunu deneyin...Aşağıya youtube dan videolarını ekledim..İyi eğlenceler..

Homo Iratus - Project: New World



Homo Iratus - Tomahawk Cruise Messiah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails