25 Ağustos 2007 Cumartesi

Sıkıntılar ve sorunlar...

Sıcak hava dalgası bir taraftan;politik gerilim bir yerden;insanların saçmalıkları derken,bizi gene müzik ve şarap kurtaracak galiba..
Bugün acayip beğendiğim üç grup(albüm)dan bahsetmek istiyorum...

Birincisi:eski bir grup olan BANG TANGO
ÇOk güzel klasik hard rock,glam metal icra ediyorlar..Denemenizi tavsiye ederim..
Mysapace sayfaları:
http://www.myspace.com/bangtango
Ben de grubu yeni tanıyorum..From the Hip 2006 albünleri şimdilik en yeni,en son albümleri.Gayet güzel.Türün severleri çok beğenecektir..




Bugün dinlediğim ve beğendiğim ikinci grup ,sanatçı ve albüm ise;bu sefer Blues taraflarına kaymamıza neden oluyor..Ama blues'ın biraz daha sert bir hali.Yeni Hendrix diyorlarmış adamımıza zaten...Evet bu grubumuzun adı ise:Eric Gales
Gayet ruh ve duygu dolu müzik yapan bu usta gitaristin albümlerini tavsiye ediyorum.Benim bugün dinlediğim albümse Crystal Vision 2006 tarihli muazzam bir çalışma ben gene ön fikir edinmeniz için myspace sayfasını yazıyorum....Hard -rock blues çalışması olan bu albümde bir de Deep Purple dan Hush coverı da bulunmakta...




http://www.myspace.com/ericgales

Bugün beğendiğim üçüncü albüm ise;Southern rock havasında bir hard-rock grubu...
Tam dediğim tarzda gayet güzel..Sıkmayan bir rock müzik..Albümün adı :Third Time Is The Charm bu albüm de 2006 yılına ait..bU da myspace leri bu gruba da bakın bence..

http://www.myspace.com/sgentlemen

Bugünün albümleri şimdilik bu kadar.Her an artabilir tavsiyeler ya da yorumlar..Zaten kimsenin okuduğu falan da yok ben kendim için hazırlamaya çalışıyorum bu sayfayı zaten...İçimi boşaltıyorum bazı zamanlar işte...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails