15 Eylül 2007 Cumartesi

Velvet Revolver-Libertad




Bazı albümler vardır.Ya da gruplar veya grupların bazı değişik,diğer albümlerinden çok farklı albümleri vardır..Genel de hep es geçtiğimiz gruplar,albümler hepimiz için olmuştur.Ben de bu tip şeyler yaptım tabii ki.Yıllardır bazı gruplara hep ön yargıyla baktım.Beğenecek olsam bile beğenmemek için elimden geleni yaptım.Daha doğrusu beğenmek istemedim belki de.Ne bileyim küçük bir çocukkken;sevbmediğim insanlar bir grubu çok sahipleniyorsa o gruptan adeta nefret ediyordum...Müzik fanatiklerinde vardır bu tip takıntı durumları.O dinliyorsa ben dinlemem.Ya da çok sevdiğimiz gruplar olabilir.Bunlar her ne yaparsa yapsın sonuna kadar severiz,sevmeye çalışırız.Zorlarız kendimizi bir yerde.Aslında ilk dinleyişimizde beğenmemişizdir.Hiç beklemediğimiz bir sounda karşımıza çıkmıştır.Hızlı ise yavaş,yavaşsa hızlı bir grup olmuştur.Örnekler çoğaltılabilir tabii...Fanatiklik ya da gerçek fanlık burada başlıyor herhalde...
Ben Velvet Revolver ilk çıktığında Yahoo videodan takip ediyordum.O zamanlar sadece Fall to pieces ve Slither klibi vardı.Gayet hoşuma gitmişti..Grup elemanlarını tanıyorduk zaten..Bir süre sonra albümü edindim.Mükemmel gelmişti.Yoğun bir duygu,gerçeklik hissi veriyordu albümü dinleyince..Zorlama bir albüm değildi.Bu kesindi.Gerçekten müzik yapmak için bir araya gelmiş bu beş adam güzel iş çıkarmıştı doğrusu.

Gelelim yeni albüme:müzik eleştirmenleri,müzik dergileri vs. gayet başarılı bulmuşlar son albümlerini.Kimse kusura bakmasın ama.Benim beklediğim derecede bir albüm çıkmadı Libertad.İlk albüme göre çok sönük kalmış bir albüm.Bir ruh bulamadım doğrusu.Parçalar zorlama gibi geldi bana.Bence bu grup bir albüm yapar yapmaz dağılır.Böyle kötü albümler yapacaklarsa dağılsınlar.Sadece yeni nesli,müziği tanımayan,salak,asalak,üretmeyen ,düşünmeyen jenerasyonu kandırabilirler..Bu böyle olmamalıydı...
Slash ve Duff ın daha güzel projelerde,daha iyi işler yapacağına inanıyorum.Her şeyi zamana bırakarak beklemeyi seçiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails