30 Mayıs 2014 Cuma

Lapsed

Öncelikle beni çok sert metal müzik dinleyen birisi olarak görüyorlar; dış görüntümün etkisi vardır elbette... Bana öyle sert rocker ya da metalci imajı gibi gelmese de, öyle bir intiba bıraktığım söylenebilir. Hadi diyelim ki öyleyim, bu parçayı dinleyemeyecek miyim pekala; ya da elektronik müziği sevemez miyim? :) Lapsed ile ilk tanışmam yaklaşık 2009 yılına denk geliyor. Yani bundan tam beş sene öncesine... Lapsed'i de dolaylı bir şekilde Aaron Spectre sayesinde tanımıştım. Kapak fotoğrafını görünce dayanamayıp dinlediğim Lost Tracks'de yer alan son parçalardan biriydi Lapsed. Çok sonradan Lapsed'in parçasını Aaron Spectre'nin remix'lediğini öğrendim. Daha doğrusu, Aaron Spectre'nin kendi parçasını mixlediğini düşünüyordum. Lapsed adında dub, electronic, deneysel tarzda birinin müzik yaptığını ne yazık ki geç fark edebildim.
Orijinali ve Aaron Spectre'nin yapmış olduğu remix'i burada paylaşmanın vakti gelmiş ve geçmiş bence. Buyurunuz efendim, Lapsed ve Aaron Spectre'den Break Ya Neck.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails