27 Ekim 2011 Perşembe

Luigi Archetti / Bo Wiget – Low Tide Digitals



Düşüncesizliğin başladığı, gerçek sevginin olmadığı bir yerde buldum kendimi... Ben gerçek sevgiyi ve iyiliği ararken yalnızlığı yakaldım; müziği keşfettim, illa bir enstrüman çalmama gerek yoktu. Benim yerime, duygularıma tercüman olan bir sürü yetenekli insan vardı. Ben hayatın sesini, güzelliğini ararken ve dinlerken; hayatım, önümden akıp geçti... Şişeler de buna eşlik ediyordu. Huzuru aradım, buldum. Bazen de nefreti hissetmek istedim; onu da tattım. Bazen de sessiz kalmak, hiç bir şey yapmamak... Hiç bir zaman kimseye kin duymadım ve duymayacağım da; müziğin bana verdiği en önemli şeylerden biri de derinlemesine düşünmek oldu çünkü. Sanatın ve üretkenliğin olduğu yerde kavga olmaması gerektiğini sandım, yine yanıldım. Bu her yerde karşıma çıkıyordu. Ben korkak olarak nitelendirilip bazı şeylerden kaçmaya çalışsam da, onlar benim peşimi bırakmadı.



Bu gece biraz geç de olsa yeni keşfettiğim bir albümden örnek parça sunmak istiyorum; albümün adı Low Tide Digitals. Luigi Archetti ve Bo Wiget isimli iki usta müzisyen yer alıyor albümde. Elektronik, caz, ambient, emprovizasyon ağırlıklı çalışma; ses deneyleriyle, usta işi sentezlerle, dinleyiciye mükemmel bir deneysel müzik şöleni yaşatıyor. Deneysel caz, neo-klasik ve elektronik müziğin kusursuz birlikteliği bu çalışmada karşımıza çıkıyor. Biraz derin düşünüp, ruhunuzu dinlendirmek istiyorsanız, daha önce de dinlemediyseniz eğer bu çalışmayı mutlaka dinlemeye çalışın.

http://www.discogs.com/Luigi-Archetti-Bo-Wiget-Low-Tide-Digitals/release/148383

http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6650825

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails