13 Ekim 2011 Perşembe

Leviathan - A Silhouette In Splinters



Açıkçası bundan bir on yıl kadar önce black metalle çok da alakam yoktu; daha farklı müzikler ilgimi çekiyordu. İmkanların kısıtlı olması, belirli albümlere erişememek gibi sorunlarla birlikte ben de kendime göre müzikler dinliyordum. Bilinmiş bazı gruplar hariç pek de yanaşmıyordum bu müzik türüne... Derken bundan bir kaç sene önce dark ambient tarzında müzik yapan isimlerin de sayesinde psychedelic black metal, ambient black metal gruplarını biraz geç de olsa keşfettim. Bunlardan birisi de Lurker Of Challice olmuştur benim için... Bu sayede Leviathan'ı da tanımış oldum; parça süreleri uzun ve her dinleyicinin kolaylıkla sevemeyeceği, içten ve derinliği olan albümlere imza atan bir müzisyen... 1998'den beri albümlerinde yer alan tüm enstrümanları tek başına icra ediyor. Bu gece de Leviathan'in albüm, EP, split çalışmalarını yavaş yavaş dinlemeye/arşivlemeye çalışırken, sıra A Silhouette In Splinters'a gelmişti. Albüm 2005 yılına ait; tamamen drone tarzında, black metal altyapısında ilerleyen oldukça karanlık, ağır ilerleyn ve geceye uygun, dark ambient türüne dahil edebileceğimiz bir çalışma...

Altı parça ve yaklaşık 44 dakikadan oluşan çalışma, black metal ve dark ambient türüne aşina olanların hoşuna gidecektir. İyi dinlemeler.





http://www.metal-archives.com/albums/Leviathan/A_Silhouette_in_Splinters/77962


http://en.wikipedia.org/wiki/A_Silhouette_in_Splinters

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails