18 Mart 2010 Perşembe

Voice Of Eye - Extractor

  
   Kendi kendime müziğin geçmişini düşünürken bu parçayı dinliyordum..Oldukça etkileyici olan bu karanlık çalışma beni farklı düşüncelere sürükleyebildi..İçimdeki iyi ve kötü tarafı,mantıklı ve mantıksız yönleri ayırt edebilmemi sağladı..Sonra daha da kendine çekip hipnotik bir etki bıraktı üzerimde..Belli ki; daha fazla düşünmemi istiyordu bu dinlediğim parça..

    Hatta müziğin kökenine kadar inip, kendimce bir fikre vardım..Popüler müziği beyazların araklama rock and roll müziği değil de;isyankar siyah köylülerin blues müziği sayesinde çıkarmış olduklarına inanadım..Müziğin kökeninin klasik müzik değil de;binlerce yıl öncesine dayanan pagan kültürlerinin elimizde hiç bir kayıt olmamasına rağmen yaptıkları ayinlerde söylenen,mırıldanılan seslerden kaynaklandığına karar verdim.Bilmiyorum;yanılıyor muyum onu bilemem..Ama bence bu böyle olmalıydı..

Voice Of Eye 

Sizi düşüncelere sokacak,dinlendirecek,bazen sinirlerinizi bozacak bir parça yapmış..Dinlemeden karar vermeyin tabii..Darkwave,dark ambient,ritual,ambient vs tarzlar dinliyor ve seviyorsanız mutlaka göz atın herkese iyi dinlemeler..

Extractor by Voice Of Eye  
Download now or listen on posterous
201_voice_of_eye-extractor.mp3 (12306 KB)

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails