3 Mart 2010 Çarşamba

Mookerdam

Doom,sludge,death metale örnek verebileceğimiz grup şimdilik oldukça az bilinen ve fazla dinleyicisi olmayan bir topluluk..En azından farklı bir grup denemek isteyenler için;değişiklik niyetinde bir paylaşım olsun istedim.Mutlaka beğenenler olacaktır..Lastfm üzerinden grubun EP 'si tam uzunlukta ve dört parçanın hepsi dinlenebiliyor..Doom,death metal severlerin  göz atabileceği bir grup..

Zaman zaman oldukça underground gruplara da yer vermeye çalışıyorum bu sayfa sayesinde..Tarz konusunda farklılıklar olabiliyor;affınıza sığınıyorum..KÖtü,iyi bir çok grubu tanıtmaya çalışıyorum..Kimi zaman uzun uzun,kimi zamansa tek bir parçayla bunu yapmaya çalışıyorum..Herkese iyi günler :) Dinlediğinizz EP'yi ücretsiz olarak aşağıdaki linkler aracılığıyla edinebilirsiniz..

Promises Of Unfortunite Times by Mookerdam  
Download now or listen on posterous
4 - Mookerdam - Promises of Unfortunate Times.mp3 (14729 KB)

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails