3 Ocak 2009 Cumartesi

Biraz geç de olsa...Coroner




Eskiden adını çok duymuş,albüm kapaklarına orada burada denk gelmiş...Hatta ortak arkadaşlarımdan oldukça duymuştum ama bir türlü dinleme fırsatına erişememiştim..Kısmet bugüneymiş..Aman allahım bu nasıl bir müzik..Ne kadar kaliteli, eski usül thrash metal bildiğiniz..Aslında tam da eski thrash gruplarına çok fazla benzemiyor..Oldukça teknik,progressive öğeler barındıran gerçekten çok kaliteli bir grup..Siz de benim 10-15 yıl kaybetmeden bulursanız hemen dinlemeye başlayın..Ben dinlemediğim onca yıla pişmanım açıkçası..Hele bu kadar eski bir grubu o kadar duymama rağmen nasıl bugüne kadar dinleyemedim ben de anlamadım..Neyse acısını şimdi çıkartırım bende...Haydi kolay gelsin..Ben şimdiden diskografiyi tamamlaya başladım bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails