25 Ocak 2009 Pazar

Ephel Duath-Through my dog's eyes




Açıkçası 2007 tarihli Pain Remixes the Known remix albümü saymazsak tam 4 sene olmuştu...Bence biraz geç de olsa çıktı neyse ki..Ama insan 4 yıldır yeni bir albüm çıkarmalarını bekleyince,beklentileri yüksek tutuyor..Ben ilk dinleyişte biraz hayal kırıklığına uğradım diyebilirim...Biraz yavaş ve sıkıcı geldi..Şu an ikinciye dinliyorum albümü..Umarım düşüncem dinledikçe değişir..Siz de dinleyip siz de karar verin bakalım nasıl olmuş???

Ama şunu söylemek gerekirse,çok da iddialı bir albüm olmamış bence..Ephel Duath dan daha iyi bir albüm çıkabilirdi..Hem de 4 yıllık aradan sonra değil mi???Beğenmedim demiyorum sadece grubun eski albümlerini dinleyip beğendiğim için bu onların yanında sönük kaldı diyeyim olsun bitsin..Neyse zaman gösterecek her şeyi..Sıradışı,uçuk kaçık Ephel Duath in yerini gayet sıradan biraz karamsar bir grup almış..Sanırım pek beğenemeyeceğim bu albümü..Sanırım çok fazla zorlamamak gerek..Belki siz beğenirsiniz bilemem..Hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails