2 Mayıs 2008 Cuma

THE VISION BLEAK-The Wolves Go Hunt Their Prey












Ufak bir kaç araştırmadan sonra grubun aslında bir başka grup elemanlarının yan projesini olduğunu anladım.Daha önceden pek de bilmediğim ismi Empyrium olan grubun elemanlarının yan grubuymuş..Encyclopaedia Metallum'da Empyrium un son albümü olarak 2002 tarihini gösteriyor.Bu da demek oluyor ki;artık The Vision Bleak bir yan grup değil.Asıl grup oluvermiş..Grubun 2007 tarihli yukarıda adı geçen The Wolves Go Hunt Their Prey den biraz bahsetmek istiyorum..Ben bu albümü geçen sene gibi edinmiştim..Uzun zamandır dinlememiştim..Geçen sene o kadar da farkına varamamaış olsam gerek ki,bugün defalarca dinledim ve beni hiç sıkmadı.Daha dinlenebilir hale geldi dinledikçe..Karanlık bir altypaıya sahip,korku filmlerinden ve hikayelerinden bahseden karamsar,depresif bunalım bir gothic-METAL grubu olarak tanımlayabiliriz..Sound açısından oldukça kuvvetli bir gitar soundları var..İki kişiye göre oldukça iyi bir müzikalite yakalamışlar..Şu ana kadar üç albümleri yayımlanmış..Ben sıralama olarak en son albümlerini dinliyorum..En kısa zamanda eski albümlerini de edineceğim...Benim için müzikte ruh ve hisler çok önemlidir...Bu grubunda samimiyetine güveniyor ve oldukça başarılı buluyorum..İçlerinden geldikleri gibi müzik yapmışlar..Karanlık bir gothic metal grubuna yakışacak vokaller,dozunda klavye kullanımı,sert gitarlar,güzel girişler ve devamını getiren hiç de sıkmayan şarkılar..Türün severleri de türü merak edip dinlemek isteyenler de edinsinler..Yeni adetim olan divshare'a parça yükleyip aşağıda sizler için kendi seçtiğim dört parçayıda burada paylaşmak istiyorum..Dinleyin sevebilirsiniz...Almanya'nın soğuk ve de kasvetli havasının içinize işleyeceğini düşünüyor.Huzurlarınızdan ayrılıyorum..İyi dinlemeler..

http://www.myspace.com/thevisionbleak


İndirmek için Divshare linki:
http://www.divshare.com/download/4402222-3ab

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails