27 Nisan 2008 Pazar

KYPCK - Cherno Yakında yada erken ölme duygusu..







Bunu sağlayan benim aslında..Günde iki şişe şarap bazen daha da fazla olduğu oluyor..İki paket sigara bu yaşta böyle ise;geleceğimi bazen çevremdeki insanların gazıylada pek bilemiyorum açıkçası..Hazır ölüm falan demişiz..Ölümle eş değer anlamda bir gruptam bahsedelim o zaman..Finlandiya'lı ama Rusça sözler yazan stonerrock-funeral doom metal yapan KYPCK 'den bahsetmeden olmaz..Grubu bende yeni tanıyanlardanım.Fakat gelin görün ki;muazzam kalitede bunalımlı bir müzik icra eden bu doom tanrılarını iyiki de tanımışım..Aşağıya hemen myspace lerini ve bir iki parçasını ekleyeceğim..Rusça doom metal dinlemediyseniz buyurun buradan yakın..Acayip bir bunaLım,oldukça yavaş,ama bir o kadar da kararlı bir müzik yapıyorlar..Zaman zaman intiharı düşündürmesede ciddi düşünmenizi,içki içmenizi sigara yakmanızı sağlayan bir grup..Albüm 10 parçadan oluşuyor.54 dakika civarı sürüyor..Ben şu an ikinci şişe şarabımı bitirdim..Üçüncüye geçtim yazımda hatalarım olursa kusuruma bakmayın..Eskiden yavaş ve de ağır müziklere hiç katlanamazdım.Gençliğimden olsa gerek olgunlaşınca teker teker hepsi öyle bir hoşuma gitmeye başladı ki size anlatamam..İnsan zamanla değişebiliyor tabii ki..Önemli aslında değişim derken değişimin gelişme olarak yükselebilmesi..Siz siz olun ufkunuzu açın ve de geniş tutun..Yeniliklere karşı çıkmayın.Özellikle müzikte,zaten bu söylediklerim benim zamanlarımdaydı..Biz bile ne kadar ileri görüşlüydük bu konularda..Şimdiki gençlerin elinde internet ten tutun da her bir şey var zaten.Neyin iyi veya kötü olduğunu sizler iyi biliyorsunuz zaten...Kolay gelsin..İyi dinlemeler...

http://www.myspace.com/kypck



Bu iki parçayı indirmek için:
http://www.divshare.com/download/4357423-ba7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails