27 Nisan 2008 Pazar

Bazen..KArarsızz....


Ara sıra düşünürüm de..Keşke Avrupa'da yaşasam derim..Son yıllarda iyice içime kapanmam,insanlardan kaçıyor oluyor olmamdan dolayı değişik bir süreç içerisindeyim.Aslında bundan bir kaç sene öncesi boktan bunalımım ortadan kalktı.Onun yerini çok farklı bir düşünce gücü yerini aldı.Halen dışarı insan arasına karıştığım zamanlar gene boktan sonuçlar doğabiliyor..Geçen gün bunu tekrardan yaşadım.(Dört aydır Beyoğlu'na çıkmamıştım) Artık eskisi kadar çok kötü olmasada genede kötü bir deneyimdi..Ve geçen zaman,artan tecrübemle birlikte sorunumun ne olduğunu çok da iyi anlamış oldum..Gittiğim yerlerde canım çok sıkılıyor ve gittiğim yerler alkollü mekanlar olduğu için canım sıkılıp insanlara pek de aldırmamak için hızlı içip sarhoş oluyorum..Olay bu,sonuçta her gün evde de içiyorum hızlı içme gibi bir adetim yoktur aslında..Bazen kafamıza diktiğimiz zamanlar oluyor haliyle.Onlarda çok ara sıra..Şöyle düşünürsem;eskiden keyif veren şeyler artık haz vermemeye başlamış oluyor.İnsanları eskiden çok yüceltirdim ve de çok severdim.Zamanla çok değer verdiğim insanların bir bok olmadığını anladım.Bunlar da etkili sebeplerden herhalde..Ben şu son geçirdiğim yıllarda yalnız kalmak ve bu şekilde mutlu hayatıma devam etmek istiyorum..Bazen bir grup konser için İstanbul'a geliyor haberi bilmem kaç ay öncesinden veriliyor.Ben taa!! o günden itibaren acaba gitsem mi? Gitmesem mi? diye günlerce aylarca düşünüyorum.Neden diye sorarsanız;ne bileyim bir takım insanları görmek istemiyorum,kalabalığa karışmak istemiyorum.Bu yüzden gitmek istemiyorum..Gitmem gerekince de ne yapayım içip sarhoş oluyorum arıza çıkarmam ama ayakta sallanır halde dolaşmak bile pek hoş değil sanırım..Ben kendimi böyle görmeye bu şekilde yaşamaya alıştım da..çEVrem her zaman aynı tepkiyi veremeyebiliyor tabii..Bir gün bir çözümünü bulurum herhalde mutsuz bir adamım anlayacağınız.Bir takım konular açısından oldukça şanslı olabilirim ama,iç dünyam aynı şeyleri söylemiyor..Bir takım insanlar tarafından korkak ve acizliğimden dolayı içkiye sığınıyormuşum onlar öyle söylüyorlar.Ne kadar doğru bilemem...
Ben gene de bu şekilde geçen küçük dünyamı çok mu çok seviyorum.Kime ne öyle değil mi???Hım..Bu arada yazımın başında Avrupa'da yaşamaktan falan bahsediyordum onu da açıklayayaım..Neden onu yazdım ve nasıl konu buralara geldi..
Efendim son günlerde acayip sıcak bir bahar mevsimini yaşamaktaydık.Fakat ne olduysa son üç gündür acayip kapalı ruh halinizi bombok edecek hava bulutları geziniyor İstanbul'da..Bu da benim Avrupa'da özellikle İsveç,Finlandiya,Danimarka vs.vs. gibi hayallerimi süsleyen o gotik atmosferi yakalabileceğimi düşündüğüm ülkelerde nasıl yaşayacağım sorusunu aklıma getirdi..Ben burada bile iki damla yağmur yağınca bu hallere gelebiliyorsam soğuk ve ölümcül kış şartlarının yaşandığı,her zaman kasvetli havası olan,yağışlı ve buz gibi soğuk Avrupa ülkelerinde nasıl yaşarım ben dedim..Sonrada adamlara hak verip bu müziklerin başka türlü çıkmayacağını anlamış oldum.Adamlar yaz-kış bunalımda tabii ki bu karanlık altyapıdaki müzikler oluşur,icra edilir..Onu da iyice benimsedim..
Yaa!!Dostlarım eskiden konser olacağı zaman aylar evelinden kendisini hazırlayan,o günün gelmesini bekleyen,planlar kuran eski adam yok artık..Cuma gününün geleceğini bildiğinden haftaiçinden itaibaren kuduran hayaller kuran eski adam yok artık..Olmasında..Artık hepsi bitti..Benim için şimdilik bitti.İleride nelere olur bilemem..Zaman belirleyecektir her şeyi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails