25 Kasım 2011 Cuma

Karjalan Sissit - Tanssit On Loppu Nyt



Acı, kin, nefret, şehvet ve arzular... Geçmişten gelen pişmanlıklar; gelecekten ümit edilen şeyler, boş zaman kayıpları... Daha çok bilgi ve daha çok acı mı; yoksa daha az farkındalık ve daha az acı ve daha fazla haz mı?

Bu dünyanın düzeni benim için şu: gün içinde 3 saat gülebiliyorsan kendine şükret! Çünkü, uyku hariç bu üç saat dışında emin ol ki çok daha fazla acı çekecek ve de canın sıkılıp belki de ağlayacaksın. Hazlar ve zevkler insanı kandırabilir; ama gerçek şu ki, acı kaçınılmaz bir gerçek. Tüm bunların da bilincindeysen ve dünyanın bu lanet düzenini değiştiremeyeceğini de biliyorsan aşağıdaki parçaları mutlaka dinlemeye çalış sevgili dostum!

Karjalan Sissit, İsveç'li bir dark ambient, neo-folk, industrial, neo classical, martial industrial grubu. Black metal atmosferinde; ümitsizliğin kol gezdiği, boş vermişliğin yolunda ilerleyen, karanlık ve içi dolu bir müzik grubu. Ben şimdilik tek albümlerini dinleyebildim o da bana bugünlük yetti. O kadar etkileyici ve içten bir müziğe sahipler ki, anlatamam. Yukarıda örnek verdiğim türlerin dinleyicilerinin yakından tanıdıkları bir gruptur kesinlikle. Ben grubu tanımakta biraz geç kalmış olabilirim; bildiğim tek bir şey varsa, o da şudur: adamı ters yüz edecek etkileyici, oldukça derin düşüncelerle geçmişe itebilen, pişmanlığa; hatta intihara kadar sürükleyecek kadar karanlık ve etkileyici bir tarzı olduğudur.

http://www.myspace.com/karjalansissit

http://www.discogs.com/artist/Karjalan+Sissit



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails