25 Mayıs 2010 Salı

ZS- Acres Of Skin

     Yazma özürlü bir blogger olarak; yine güzel bir keşfimi paylaşmak istiyorum.. Belki de keşfetmek için geç kalmış da olabilirim. Ben henüz bir kaç hafta önce dinleyebildim bu grubu..
Grubumuzun adı: ZS... ZS lastfm'de experimental, avantgarde, jazz, postrock olarak etiketlenmiş çoğunlukla.. Kendi fikrim ise, avantgarde, experimental, experimental jazz, psychedelic, ethnic, meditation, noise gibi türleri de eklemek olacaktır.. Örnek vereceğim parçanın bulunduğu albüm New Slaves...

    Albümden beni ilk dinlediğimde dumura uğratan, inanılmaz güzellikteki parça Acres Of Skin'i sizlerle paylaşmak istiyorum..  Mistik ve etnik bir yapıyla başlayan, daha sonra noise ağırlığı da  hissedilen tamamıyla deneysel müziğin doruklarında gezinen  bir çalışma.. Albümü de mutlaka edinmeye çalışın. 

 Ben gerekli linkleri ekliyor ve bu ilginç ama bir o kadar güzel müzikle sizleri başbaşa bırakıyorum... 

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails