30 Ekim 2008 Perşembe




Dünyada çok satan TANRI YANILGISI kitabının yazarı Richard Dawkins hakkında internetten biraz araştırma yapmak istedim..Uzun zaman önce olmuştu ama,ben kısaca bugün bahsetmek istedim..Meşhur Adnan Hoca www.richarddawkins.net adlı siteyi, üstelik türkçe bir anadile sahip olmamasına rağmen,ünlü bir bilimadamının,dünyaca ünlü bir yazarın internet sitesini kapattırmış...Dahası var mı arkadaş yaa!!Bu da olabilir mi???? Sana ne be!!kardeşim adam ateist olabilir..Sen de aşırı dindar olabilirsin..Neden kapattırıyorsun siteyi??Hangi gerekçelere dayanarak bunu yapma cüretide bulunabiliyorsun??Bilemiyorum..Belki google aramalarında bir iki cümle kendisinden bahsettiğim diye bu masumane blog sayfamı bile kapattırmak isteyebilir...Sadece yazıklar olsun!!!Herkes bu ülkede yaşayan herkes,müslüman mı olmak zorunda??Bizim yaşamaya hakkımız yok mu??Bizler pis,günahkar,inançsız,kafir puştlarız öyle değil mi???
Bir şekilde bir takım,sivil toplum kuruluşlarının,gazete yazarlarının,genel yayın yönetmenlerinin,parti liderlerinin,medyada lafını geçirebilecek gücü olan herkesin,senin,benim,bizlerin,sizlerin hepimizin artık bu Türkiye'yi dünyaya karşı rezil eden bu yasaklamalara bir son vermemiz gerekiyor..Karşı çıkmanın tam zamanıdır..Nerede o eski gençlik????
Bizden,gençlerden bir ''BOK'' olmaz!!!!Hiçbirimizde iş yok..Hiçbirimiz ses etmiyor.Karşı koymuyor...
Buna DUR DEMELİ!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails