14 Ekim 2008 Salı

Caliban konseri



Efendim öncelikle konser günü dışarısı biraz yağmurluydu ve kapalı bir hava hakimdi..Bu tür havalarda dışarı çıkmayı sevmeyen ben iş konser olunca zorunlu da olsa çıktı tabii ki..Neyse konser günü öncesinde tam üç gündür uyku düzenim acayip bozuk olduğu için pek de kendimde değildim..Üstüne de konsere girmeden viskileri,biraları yuvarlayınca ortaya garip bir durum ortaya çıkmış oldu.Ben gene sarhoş olmuştum..İçeri gireyim bari bu konseri kaçırmayayım dedim..Biletimi önceden almamıştım..StudioLive da her zamanki gibi mekana girerken kimlik sordular..Yanımda yoktu almadılar.Gittim internet cafe den kimlik numaramı çıkarttım..Çünkü daha evvel de bu tür bir sorunla karşılaşmıştım ve işe yaramıştı.Kapıdaki eleman kabul etmedi.Geçerli değil diyerekten boyumun ölçüsünü alıp oradan uzaklaştım..Zaten hafif mafif de olsa kafam güzel..Hemen bir bara girdim.İçmeye devam ettim.Biran gaza geldim,tekrar mekana gittim..Bir şekilde şöyledir böyledir diyip içeri girebildim..Zaten ben girdiğimde konser başlamıştı..Çok az insan vardı..Açıkçası biraz utandım..Bu kadar az katılım olmamalıydı ne olursa olsun.Neyse CALIBAN elemanları hiç kendilerini bozmadan çalmaya devam ettiler..Pogo yapan küçük bir azınlık vardı.İsteyen herkes grubu en önden izleyebiliyordu..Gerçekten içerisi bomboştu..Buna rağmen grubun hakkını vermek gerek.Bence oldukça başarılıydılar..Neyse konser bitti ben de ufak bir anı olarak gitarist Mark Görtz ile beraber konser öncesinde aldığım cd.yle resim çektirdim..Cd.mi çok imzalatmak istedim ama ne tazıkki siktiğimin lanet olası mekanında bir kişiden bile,bardan carttan curttan bile kalem çıkmadığı için ne yazıkki başka bir sefere......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails