30 Ağustos 2008 Cumartesi

Bir tür melankoli






Sokakları iyi bilirim
Yıllarım oralarda geçti.
Anlayacağınız iyi bilirim
Akranlarım evlerinde uyurken ben sürter dururdum
Beyoğlu'dan bahsediyorum
Anlamışsınızdır sanırım
Eskiden bütün sokakları adım adım
ezbere bilirdim
hala biliyorum
isimleri unuttum sayılır ama,
gittiğim zaman yabancılık çekmiyorum zaten
Gitmesem bile aklımdan çıkmıyor ki;
Yaşadığım olaylar,tanıdığım garip ötesi,ilginç kişilikler
İnsan istese de unutamıyor zaten
Bazen geçmişe sünger çekmek istiyor insan
Eskiden kalan ne varsa silip atmak yeni bir hayata başlamak..
Tam anlamıyla bu gerçekleşmiyor

şarabı şişeden değil de bardaktan içmek çok keyif veriyor bana
herkesin acıyı unutuş,atlatış
zorlukların üstesinden geliş biçimleri farklıdır
benim de tarzım bu
geçen üç beş ay önce
saçma gereksiz geçmişte kalması gereken ama
aşağılık kompleksinden dolayı beni unutmamış dişi bir varlıktan mesaj geldi
Hakkımda ileri geri yalan şeylerden bahsetti
Beni üzmedi,yaralamadı ama
sinirimi biraz da olsa bozdu
lanet pislik 6 yıl geçmesine rağmen kimse ona o şekilde davranmadığı için
bana iftirada bulundu
hiç siklemedim tabii
insanoğlu bir garip
aslında bok atıp beni pisliğe bulaştırıp göt gibi ortada bırakan
kendince laf sokan oydu,
ben ona hiç bir şey yapmamıştım
yalan da söylemedim
Bu mesajından sonra da hiç bir şey yapmadım
Neyse bu ve bunun gibi bir sürü gereksiz saçma olaylardan bıktım artık
Geçmişin, en azından benim için bir faydası değil de zararı olduğunu da anlamış oluyorum
Bu tür muhattap olmamam gereken şeylerle..
sadece müzik ve şarap var hayatımda(Özel olan iki varlık da var hayatımda)
artık hiç bir şeyin hayalini bile kurmuyorum
dalmıyorum o garip dünyalara
her şeyin en azıyla yetinmeye çalışıyor daha fazlasını istemiyorum
bazen manyak gibi sarhoş olmak günlerce uyumamak deli gibi içip sadece müzik dinlemek kimseyle konuşmamak istiyorum
neyse istediğim hayatı yaşıyor ve hesap vermiyorum kimseye
Acı çekiyor gibi görünsemde aslında çok keyif alıyorum yaptığım şeylerden
sadece bu durumdan zevk alıyor,hoşlanıyorum
beni anlayabilen çok az kimse var
Kimsenin kimseyi anlaması gerektiğini de düşünen biri değilim
anlamasa da olur
herkes kendi çektiği acıyı bilir karşısındakinin hangi zorluklarla uğraştığını tam olarak anlayamaz bence
o yüzden herkese güçlü olmalarını diliyor
kimseye ihtiyaçları olmadıklarını söylüyor
şerefe kadeh kaldırıyorum

Bu arada kesinlikle ama kesinlikle dinlemeniz gereken bir parçayı sizler için(ruhlar alemi için yazıyorum o da ayrı tabii heheh) ekliyorum..
THE BLACK LEAGUE nin ICHOR adlı albümünden OZYMANDIAS adlı parça..
Percy bysshe shelley'nin bir şiiri..The Black LEague süper bir yorumla resmen iliklerimize kadar hissettiren bir parça yapmış..Herkese iyi dinlemeler..

THE BLACK LEAGUE-OZYMANDIAS Ichor albümünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails