24 Ekim 2010 Pazar

Low Orbit Drift (dark, space jazz)

     Benim kişisel tabirimle; gece ve gecenin sessizliğini anlatan bir müzik. Ben buna karanlık gece müziği diyorum. Low Orbir Drift de benim bu gece ilk kez dinleme şansına eriştiğim ve ücretsiz olarak edinilebilecek bir çalışma. Biraz alkol, melankoli, yalnızlık, gece ışığı ve sessizliği de varsa bu müziğin tadından yenilmez doğrusu. 

    Lastfm'de space, space jazz, ambient, chillout gibi türlerle etiketlenmiş. Dediğim gibi; biraz yalnızlık çekiyor, huzur ve sakinlik arıyorsanız bu müziği dinleyin. Sizi derinlere götürecek bir çalışma. Benim tavsiyem ve favorim ise Wheels in Motion albümünden Halo Green ve Moon isimli çalışmalar olacaktı. Herkese iyi dinlemeler.

  Grubun tüm parçaları ücretsiz olarak lastfm'den indirilebilir.

Gerekli linkler burada:

http://www.last.fm/music/Low+Orbit+Drift/Wheels+In+Motion?setlang=en

NOT: Bu arada belirtmek isterim bu grup; aslında End Time Channel'in bir yan projesi. En Time Channel'in myspace sayfası ise: http://www.myspace.com/endtimechannel

 

 

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails